Sunday, May 22, 2011

mInAT bARu

    Sekarang aku dah ade minat baru..dulu mungkin minat aku dengan handfon..motor...leptop dan sebagainya..tp skrang aku rase minat aku ni lbih baek drpd dulu..sebab mnat aku nin mmberi ktenangan bila aku mlihatnya..nk tahu ape minat baru aku???

        cube korang tengk gmbar2 ni dan teka apa mnat aku..

                                                                   ikan naga


                                                                           ikan emas


                                                                           ikan guppy


                                                                       ikan koi


                                                                          ikan angel


ikan bandaran

      HA!!!!mesti korang dah bleh agakkan..betol lahtu..skrang ni minat aku beralih pula ke arah ikan..aku pom tpikir jugak camnelah aku bleh terlibat ke kancah ni..barulah aku teringat..aku mule2 minat mase aku beli akuarium untuk kelas..stat tu la aku mnat ngan ikan ni..sume ikan yang kat atas tu sume aku miliki dalam akuarium..dalam bnyak2 ikan..aku paling suke ikan guppy and...
hmm..eh camne pulak aku bleh ttingal ikan ksayangan aku ni..ha sekor lagi yg aku sayang ikan tiger..

                                                                        ikan tiger


    tapi..aku heran jugk ade ke patut kg aku panggil ikan ni..ikan haji hadi..tu tokoh aku..presiden p*s..tp xkisah la..yg pnting aku suke sngat ikan ni..


   dalam bnyak2 ikan yg aku kurang suka ikan bandaran..hodoh la..dah la makan tahi..hehehe..takdir dia..yg menakutkan ikan naga..coz macam ular la.hehe


hmmm...bile aku tngk akuarium n ikan yg ade dalam tu..aku rase tenang n stress pom ilang..ok..that only





No comments:

Post a Comment