Sunday, May 29, 2011

CUtI SKolA DAtaNG laGi!!

    Assalamualaikum...Alhamdulillah detik2 yang aku nantikan selama ini..bersua kembali..cuti sekolah!!perrhhh..ni je la mase yang bleh aku manfaatkan dengan sebaiknya tuk relise tension..amat bersesuaian..lagi pom aku baru lepas exam mid-year..so...........study sampai kol 12 n sambung semula study kol 3 pagi..wow..skrang tiba tuk aku cuti...namun..cew wah ade namun..banyak kerja la kene buat cuti ni..apepom aku suke sume tu..tp letih la jugak..aku dah rancang sebaik mungkin cuti kali antaranya...

  • ciapkan kerja kursus akaun(ye ke??hehe)
  • ciapkan pembetulan add math..lengguh la..1 soklan 20 kali salin..dah la aku lemah add math..aku kira aku kene salin 460 kali..ciap bleh wak novel plak..
  • ciapkan papan menu kedai ayh aku...(projek 2 minggu)
  • dan ape2 yg yg perlu aku ciapkan...

....sekarang ni aku nk korang perhatikan satu video ni..

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku pom xtahu ape masalahnye..tp xleh nk upload la video tu..sory..ok..
aku cerita la ckit sal video ni..video yg aku nk tunjukkan kat korang..video kelas aku mase tingkatan 2 dulu..memori bersama sorang ustazah praktikal..ustazah Jamaliah..
d' best ustazah yang pernah ngajar aku..
bile aku tengok video tu..malu ngat tengok muke aku yg mase tu xbrape nak matang..kiut miut heheh
.........................................................................................................................................................
aku pom xtahu doh nk tulis nape g..ok..stakat ni je la..

No comments:

Post a Comment