Friday, June 3, 2011

RinDU PADa ManuSIA yANg bERgelAR GUru PRakTIkal

Assalamualaikum..apa khabar semua...harap kalian sume chat...
cewah cara aku tulis macam ramai je follow blog aku ni..hehehe
xpe la..kan aku dah kate aku xkisah pom orang suke atau tak janji aku senang dan gembira...
nampak x tajuk post aku kali ni..

~RinDU PADa ManuSIA yANg bERgelAR GUru PRakTIkal~

ehem..walaupon ustzah 4 orang ni xngajar ckit pom aku...tp kepergian mereka turut aku rasai..
eh..tipulah kalu aku kate dia xngajar aku..
ooo..baru aku ingat..
Ustzah Sabrina banyak ngajar aku sebenarnya..
walaupon bukan formal tp ilmu la jugakkan..
Ustazah Sabrina ni bnyak crita kat aku keadaan kat Sabah...
ilmu la jugak tu..
tp Ustzah yang paling aku suka Ustazah Nor Syam...hahaha
syok  sendiri la aku ni...
kenapa aku suke erk???
hehe..biarlah aku pendam sendiri...
aku pom xtahu kenape..tp cukuplah korang tahu yang aku suke dia...
tp!!!!!!!!!!
korang jgn ingat aku suke coz love..oh no!!!tu cikgu la..apala korang ni..lawaklah...hahah

korang mesti kata kan...xreti reti ke nak upload gambar...sabarlah..nk upload lah ni...

ha!!ni lah gambar 4 orang ustzah tu..nanti dulu..ada lagi la..

5
4
3
2
1

tik
tik
tik
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
kebabow..









korang nampak x..sume budak suke kat diorang..sebab tu anak murid diaorang...
mereka ni semua sporting belake..macam ni la baru sume murid sayang..

ehhhhhhhh..dah lenguh la..
stakat ni je la enh...jap..korang rasa kalu ustazah 4 orang ni baca..apa komen diaorang erk...
aku pom xtau la hehehe..ok skian saja..
wassalam..

No comments:

Post a Comment