Sunday, May 22, 2011

PepeRikSAan

    Assalamualaikum..hmmm..dah lame aku x care blog aku nin..skrang ni aku nk cakap lah ckit sal peperiksaan...skunk sume org sedang cbuk nk kejar kejayaan tuk dpt mrkah tinggi dalam setiap examm.


 tp heran  macam manelah dia orang ni sanggup mniru coz nk dpt markah tinggi..hmm..kalau lah lam klaz camni..xkan dalam dewan ppriksaan pom nk buat cam ni...dulu cikgu aku penah bgitau kalu mniru ni xberkat..mgkin skrang x nmpak lagi..tp bile time nk mntk kerja mulalah macam2 rintangan yg kite dpat..tu semua sbb xde kberkatan drpd Allah sbb berjaya bukan dngan usaha sendiri..


aku bukan nk kate kat tempat laen..tp kat skol aku pom same juga...aku harap la lepas ni dpatlah korang ambil iktibar dan yang pling penting jujur dengan tindakan kite sndiri..bukannya pandai kerana mniru..

No comments:

Post a Comment